Förlåt!

Först vill jag säga förlåt till att jag inte bloggat på rättså många dagar. Vi hade gäster i torsdags och igår och idag var jag hos en kompis och sovde över =) Och i eftermidags var vi där min morfar har mark och huggde julgran =)

Jag köpte även en "HästMagazinet", vilken är min favorit hästtidning! Där stod om att uppfostra hästen på "westernsätt", vilket jag ska börja göra på Bea. Där fanns en massa steg om det och så. Hoppas att det funkar! Ska bli kul, jag gillar att jobba med mina hästar och Thorana är rättså svår att jobba med, men går det bra med Bea är det bara att fortsätta med henne =D




Var tvungen att ta med bilderna jag tog på tidningen =)


Granisen <3<3<3<3


Kram Julia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0