Julmysigt till hästarna ;)

Idag är det ju julaftion :D
Eftersom att vi ska och fira jul hos mina kusiner idag så ska hästarna in redan vid kl 2 på dagen.... Så jag och mamma tänker inte ge de deras kraftfoder då, utan lite godis och hälften av deras hö. Sedan strödde vi ut mycket halm i boxarna, vi bukar inte ha halm i deras boxar, men nu när vi ska vara borta så mycket behöver de någonting att pilla med :) Jag lade även morötter, äpplen och lite annat godis i deras krubbor, så har vi nog feta hästar till imorgon ;)


Thorana, min älskade lilla häst som älskar alla, en stor häst i 130 cm's format, alltid i mitt hjärta, älskling <3<3<3 ;*


Kram Julia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0