Kolla in i mitt stall ;);)

Ja, jag vet, jag glömde att göra detta igår ;D Men idag kom jag på det, så här får ni se hur det ser ut i mitt stall :):)



Jag vet, det ser smått proffsigt ut att det står Stall Thorana ;P


Utsidan - med vår fina häst :D <3


Spån boxen som är propp full med spån :D

Hö spiltan ;)

Fodret från foderlåren ;)

Ett skåp på väggen (öppet) i foderboxen


Dörren till sadelkammaren - med den fina hästen :D


Bild från loftet - hö, vi ska hämta mer i helgen :D


Finns även lite spån säckar på loftet ;)


Hästarnas vindskydd ute i hagen :)

Hittar tyvärr ingen bild på hagarna elr på uppbindningen :/ Kommer mer någon annan dag :):)

Kram Julia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0