LOOOOOV!!

Nu är det lov!!! jag gick i skolan 8.00 till 10.30! Inte länge! Det är så skönt! Ska rida, träna hästarna och vara med kompisar HELA LOVET! Så himla skönt! =D Tänker inte rida idag, orkar bara inte XD

Nu vill jag bara säga:

GOD JUL och GOTT NYTT ÅR!

önskar Lilla Jag






Förra årets julkort. SAKNAR MISTER X!!!!!!!! :'''''( <3<3 Skriver mer om honom någon annan dag. Jag älskar bilden!

 

Kram Julia :)

 

PS. Jag känner Bea's förra ägare och jag tänker be henne att skicka lite bilder från när Bea var föl, sedan kmr någon kanske ut här >.< måste komma ihåg! Jag såg henne första gången när hon var tre dagar gammal, kommer ihåg hur hon sprang som en galning och sladdade och trillade och hennes mamma Bella stod och tittade på <3<3<3 DS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0