Mitt gamla halsband :')

Jag hittade just mitt gamla halsband på Thorana som jag gjorde... 2008, tror jag ;) Det har legat ute i regn, så det är lite suddigt. Blev faktiskt glad när jag hittade det, så nu har jag på mig det =)

Som jag skrivit innan är ju Bea tjurig och så, och idag när jag var hos hästarna försökte hon bita mig några ggr. Jag och mamma har bestämmt oss för att inte träna henne en period nu, unghästar måste ju få vila ;) Sen har vi nog hittat varför hon är så sur. Vi har en unghäst bok och där stod det att vid 2,5 års ålder tappar de tänderna. Så hon tror kanske att det är jag som skapar smärtan i hennes munn? kan jue bero på det ;) Gissar på det ivarje fall :)


Taget med webcammen, så lite suddigt kort ;)


Kram Julia :)

Kommentarer
Postat av: ellen

När en av mina nordisar var runt 2 år, så tappade hon en tand ^^

Fin blogg :)

2011-01-03 @ 23:14:39
URL: http://jagellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0