Pizzeria

Åt på pizzria igår med Sofie. Det var riktigt roligt!. Sofie skämde ut oss totalt på pizzerian. Alla på pizzerian måste ha trott att vi var sjuka i huvet xD. Vi satt på pizzerian i två timmar sen hade vi 10min att handla godis så vi sprang typ i hela byn för nästan alla affärer var stängda. Sen stack vi hem till Sofie och kollade lite på tv óch satt vid datan. Sofie packade eftersom vi skulle sova hos mig. När vi hade kommit hem till mig gick vi in på mitt rum och pratade. Sen vid tolv skulle vi lägga oss eftersom vi skulle gå upp vid nio. Jaja, men vi somnade ju inte precis utan pratade lite om olika saker och har hänt och kommer hända xD



Kram Olivia :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0