:D

Har precis kommit hem från skolan. Skolan idag var sjukt rolig. Jag, Laura, Julia och Emma hade snöbollskrig med alla killar i vår klass. Haha, alla tjejer fega ur så jag stod ensam kvar och blev krönad som f*n. Sen blev jag också krönad av en nia. Haha, jag bara stod och kollade och sen såg jag han komma men jag viste inte att det var mig han skulle kröna så typ 1m innan märkte jag att han skulle krönka mig. Sen såg jag hon i korridoren och gick fram och bara "Ditt liv i ord... TÖNT" då fick han damp på mig och jagade mig. På syslöjden satt jag, Ebba och Della och stickade vid killarna. Killarna jobbar aldrig utan sitter bara och tramsar sig. Men idag var det faktiskt roligt. Vi berättade blondinskämt och "alla barnen" skämt. Jag fick typ skrattanfall. På mentortiden fick jag och Julia skrattanfall. Jag fattade för inte vad vi skrattade åt men jag är sån jag kan börja skratta när som helt bara någon säger typ "hej" xD

Sen fick vi även håla i musiken och halv håla i kemi :D


Kram Olivia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0