Hästfri

Jag hade jätte ont i magen idag i skolan. Magen krampade jag jag kunde knappt gå. Sen efter maten blev det bara värre. Men vi gick bara till halv två idag så jag åkte inte hem. Vet inte om jag kan till skolan imorgon. Har haft mycket problem med min magen med min mage på sista tiden. Mamma får ta hästen idag. Kan verkligen inte gå i onödan. Fast det blir bättre efter ett tag om jag går men det gör så ont i början. Har åkte lite pulka idag med Bella. Det var kuligt värre. Sen drack vi varm choklad eller varm var den knappt. Sorry om mina inlägg inte har varit intressanta på ett tag men jag ska försöka bättra mig. Jag lovar! :)

Åhh, hon är så sjukt söt! :')

Kram Olivia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0