Ridit och longerat

Nu har jag ridit Thorana! Vi red lite i skogen, hon var jätte pigg! Fick sitta och hålla igen henne hela tiden! Jag red i ca 45 minuter :)

Bea longerade jag i typ fem minuter, hihi! Det går frammåt, hon går på volten och så :):)

Jag började med att rykta Bea, sedan fick hon ha på sig Thoranas sadel medan jag ryktade Thorana :)
Önskar mig en sadel till Bea! Innan hade jag och mamma en Stübben allround/dressyr, men den passade inte någon av pållarna, så vi fick sälja den... Vi hade den till Mister X innan, en foderhäst som vi hade innan, saknar honom!

Uppifrån Thoranas rygg, en av mina favoritplatser! <3<3
jag rider på Thorana

Kram Julia! :)

PS. Nu ska jag ut och städa sadelkammaren..... *suck* DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0