Snö!?

Just nu finns det överdrivet mycket snö här. Var precis ute gick med min vovve Zamba, och jag sjönk ner till knäna (på vissa ställen över knäna) fast det var ju bara där det var drivor, men det syntes inte, var ute på ett fält som finns bakom vårt hus där det brukar gå kor på sommaren, men de är ju inte där nu ;) Ivarje fall Zamba sjönk ner så att hon i princip skulle fått simma o.O hon verkade väldigt trött när vi var hemma ;);) Zamba är en kooikerhondje :)

När jag var hemma idag, när jag cyklat från busshållsplatsen kallade jag på pållarna, såg de inte och Bea gnäggade och kom springande till staketet <3<3 :') jag har inte haft henne så länge, bara sen juni och ändon så gnäggar hon redan när jag kommer <3<3 Och jag ger henne inget godis eller så! Jag har "kännt" henne sen hon var föl, jag och mamma köpte henne av mammas kompis som har en fjording, men som någon annan lånar :) Så jag såg henne när hon bara var några dagar gammal :)


Jag sjönk ner över knäna på vissa ställen :O

Zamba kämpade verkligen!

Sen en bild på Bea från i sommras, för att jag vill vara där nu!


Kram Julia :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0