Snö

Har precis varit i stallet och mockat. Det snöar och är halv storm dät ute. Kul att cykla till stallet då... När jag kom till stallet var alla hästar inne. Tog ut Cindy i stallgången och kelade lite med henne. Sen började jag mocka. När jag hade mockat klart gav jag stallkaninern mat. Jag fattar inte att jag ska behöva ge stallkaninerna mat det är inte ens mina kaniner. Men jag gör det bara för dom är jätte magra och får inte mat så jag brukar ta med kaninmaten jag har till mina kaniner och några morötter till dom. Den ena kaninen är mamma till min ena kanin och den andra är syster till min ena kanin.
Har super ont i huvet nu eftersom jag var ute i det iskalla vädret. Ibland är det riktigt roligt med häst.....


Kram Olivia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0