Beslut!

Godmorgon!
Ska snart ner till stallet och se hur Cindy mår. Om inte Ingela vill släppa över ett av hennes ston till Cindy får vi flytta henne. För man kan inte släppa in henne med stona för dom stona har gått tillsammans i hela sitt liv (16år). Jag trivs as bra i det stallet och där är ett fint stall, rymliga boxar och stora gröna hagar. Vet inte alls vad vi ska göra men vi får hoppas att framtiden kommer med ett bra beslut :)!

Idag ska jag nog sticka till stallet två gånger. Nu på morgonen ska jag bara ge henne ensilage och kela med henne och senare idag ska jag rykta och träna NH med henne. Jag träna vänskapleken och lite ledövningar :)!


Kram Olivia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0