Fått ett lamm

Har inte kunnat uppdate idag då jag har varit med min bästis Emma. Hängde med henne hem efter skolan och vi har sett film och varit hos hennes lamm. Dom har nästan precis fått lamm och vissa föddes igår. Alla var jätte gulliga och tama och hoppade upp i famnen på en och tuggade på min jacka och mitt hår. Dom hade ca 20 lamm och 10 får och en bagge (kille).

Sen fick jag ett lamm av Emma. Men den kommer bo hemma hos Emma fast det är min. Jag fick en kolsvart som jag döpte till Plutten. Plutten var lite skygg men super gosig när han väl kom.

Idag blir det bara att mocka då jag hinner rida eller något sånt :)!


Kram Olivia :)

Kommentarer
Postat av: emma / bästiz

Vi hade askul det får vi göra om i morgon :) kramar

2011-04-07 @ 20:14:41
Postat av: Lisette :)

Hej , du kan väll ta lite nyare bilder , jag tycker du har haft samma bilder nu jätte länge :/ Annars är er blogg bra ! :) Till Olivia !

2011-04-08 @ 18:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0