NH idag!

Ska träna NH idag. Seriöst, jag ska. Ska leka de första av de Sju Lekarna, har redan lekt Friendly Game och lite på Porcupine Game, så ska leka dem två! :) Nog mest med Bea... ;) Fast om jag hinner blir det Thorana också!

Nu vet jag varför man itne ska ha bomulls rep på repgrimman... Igår spårade jag med min hund, Zamba och har då en spårlina av bomull. Jag höll ju i den, men tappade greppet så linan löpte genom mina händer. Fy vad det brände! Usch! Ska se om jag hittar polyester rep och kanske polyestersilke till NH-grimskaft. Vet inte om jag ska köpa elr göra, fast det är ju smidare att köpa färdigt, men oj så dyrt... :O Köper antagligen ett leadrope, men att knyta en repgrimma är faktiskt lätt, och kul!

Kram Julia :)

PS. Kmr bilder senare idag!! DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0