NH kurs hos Sven Forsström!

Idag ska jag packa allt till imorgon så man slipper stressa imorgonbitti.

Sven har gjort både NH filmer och NH böcker. Det kommer säkert blir jätte roligt och jag kommer lära mig oroligt mycket!

Vi kommer att åka till Sven vid 8.00 då det börjar vid 9.00. Dagen innan ska jag packa allt så man bara behöver lasta henner på morgonen. Cindy fick stå i ett stall hos tjejen som kommer hjälpa Sven så Cindy behöver inte så i transporten i 3 timmar. Vi kommer att vara där hela dagen!

Först kommer det att vara teori i nån timme sen har han träning för den första gruppen medan dom andra kollar. Där efter är det lunch och sedan har han träning för den  andra gruppen medan dom andra kollar.

Jag hade en sån himla tur! För det är bara 8 stycken som får ta med häst och jag fick ja med Cindy. Är lite nervös för tänk så går allt fel men det positiva om allt går fel att att Sven kan hjälpa mig och ge mig råd.


Kram Olivia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0