Ridit

Idag var ju Sophie här och hjälpte oss med Bea. Jag och mamma turades om att rida Bea och Thorana. Först red mamma Bea, jag red Thorana och Sophie gick bredvid och ledde Bea i longerlinan.
Sen bytte jag och mamma. Sen red Sophie sista biten och jag ledde henne. Bea var jätte lugn, och vi red i 40 min. Jag sätte upp båda hästarnas pannluggar i små tottar 8) Tog kort, men kameran ligger i stallet. Såklart blev det inget mer jobb efter det, så det blev inget NH.
Istället har jag gjort en carrot stick av ett supergammalt dressyrspö som var sönder längst ner. Ska lägga upp resultatet imorn/ikväll. Fast jag lovar inte. För att jag är super bra på att lova saker och sen glömma det... Hmm, borde sluta med det.

Kram Julia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0