Ingen skola imorn :D

Det finns många saker som gör en glad. En sak som gör mig väldigt glad är när det inte är skola ;)
Jag ska och ta bort mitt gips imorgon så jag ska inte till skolan på heeeela dagen imorn :D Jag ska ju röntgas imorn o så ;)
Det blir nästan bara hästarna på kvällarna och mornarna nu, för det går nästan inte och rida ((och jag får ju inte)) för det är så halt och isigt :/ Thorana bara halkar runt som en skridskoåkare på hel is x)

Inte så mkt att skriva om annars ;)


Jag vet, min jacka är hemsk - det är egentligen mammas jacka och just nu den enda jag kan ha eftersom att gipset inte kommer igenom på dem andra. Ni ser strumpan? Under den är mitt gips x)
Jag på Bea <3<3<3


Kram Julia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0