minan kaniner

Jag går men en klump i magen nästan hela tiden... Min ena kanin Stampe är en 5årig belgisk hare. Han börjar ju eller är ju lite gammal och jag är rädd att han ska få en död som min förra kanin Vera fick. Hon led i 3dagar innan hon dog i min famn på djursjukhuset. Jag älskar Stampe så himla mycket och vill bara att han ska ha det så bra som möjligt. Men bara jag ser eller tänker på honom tänker jag hur det kommer vara när han är på den "evigt gröna ängen". Jag älskar honom mer än allt annat!

Mina kaniner!:
Fläcken Rex kanin 2009
Stampe Belgisk hare 2006
Vera Vädur 2005-2009 - rest in peace!
Plutten blandning 2004-2009 - rest in peace!


Kram Olivia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0