Mjusch! Regn o.O

BLÄ!! Det regnar :( Jag o mamma hade tänkt ta ut Bea o prova den nya sadeln och så. Men just nu är det bara kallt och äckligt.... Allvarligt talat, jag blir inte sugen på att rida av detta väder :(


Igår, när jag var o red på ridskola fick jag rida Exet :D Det gick jätte bra, han var väldigt snäll! Vi red dressyr. På slutet kom jag på hur man skulle göra för att få han lite mer uppmärksam, och så nästan hur man fick han på tyglen, med små, små tag och mycket ben. Fast då skulle vi låta hästarna länga på halsen och så....
Torun sa att Exet var 134 cm, men Thorana ser mkt högre ut! Torun sa att hon tyckte Exet är kraftig. Men enligt mig är han klen! Undrar vad hon skulle tycka Thorana var ;p Omdömme kan verkligen skilja från människa till människa ;)


Jag vill rida älsklings hästen igen :O<3

Kram Julia :)


Kommentarer
Postat av: Ingebettina

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

2011-12-07 @ 11:38:09
URL: http://ingebettina.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0