Ridit Bea :D

Okej, nu har man ridit sötnowsen <3<3
Det funkade inte med longerlinan eftersom att det är så mkt is, så mamma ledde mig ist.
Det var snö där vi ledde.
När jag och mamma ryktade hästarna så sprang katterna på loftet. Fram och tillbaka.... Trodde nästan dem lekte elefanter :O
När mamma sadlat av Bea så tog hon sadeln och stod med den när Bea plötsligt fick för sig att ta en tugga av den. En stor dessutom. Vi hann rädda sadeln, men jag hade gärna viljat ha en bild av det. Bea som står med ett jätte gap och vill äta upp sadeln XD

Här kmr en liten bildbomb med både bilder från stallet och ute:

Stallet:

Jag och Bea <3

Jag och Thorana<3

Thoranas absouluta favorit posé. Har minst 10 sånna bilder på henne XD

Thorana den sötnowsen <3<3

Bilder när jag red:

Min min är lite skum XD

Jag och Bea<3


Kram Julia :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0