Ridningen innan ;)

Ska dessutom berätta om när jag var ute :)
Thorana var skit pigg. Mamma gick med, för Zamba (vår hund<3) skulle ändon ut och rastas så hon följde med. Jag prackade på henne min kamera, bara för att föreviga stunden XD

När Thorana vill galppera (damen har ett bestämt humör) när man travar och hon vet att jag ska fatta galopp, för vi känner varandra så bra, så skjuter hon iväg som en kanonkula i några steg sedan galpperar hon lite saktare.
Allvarligt talat, när Thorana började takta ibörjan av rundan måste jag säga att jag satt med ett saligt flin på läpparna :p
Har längtat efter att få rida min nallebjörn <3<3

Båda hästarna fäller som... ja, jag vet inte vad! Men fäller gör dem!



Bild från idag <3<3

 

Kram Julia :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0