Ström avbrott!! :O

Jag vet..... Jag bloggade inte igår, men allvarligt talat, jag har världens bästa ursäkt!! :D Vi hade strömavbrott ;p

Helt mörkt... :( Lite läskigt när jag skulle ut till hästarna och hela stallet var mörkt... :O

Igår kom Beas nya sadel :D Glad! Den passade rätt bra, vi såg henne inte röra sig med den på + det var mörkt, så imorn hinner vi kolla närmare ;)
Smörjde den igår :) Det är en Claridge House Allround 17" svart, låg manke. Vi köpte även ny sadelgjord, stigläder ((båda i Claridge House, bara för att XD)). Nya stigbyglar o så :D

Har tyvär ingen bild, min kamera har inget batteri, och jag kunde ju inte ladda den igår x)


Idag blir det ridskola :D KUL!!!! Har ju inte varit med på ((1,2,3....?)) några ggr, så ;)

Förlåt för dålig uppdatering från min sida ;)



Såhär ser sadeln ut ;)

Kram Julia :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0