Lite smått o gott ^^

Igår red jag, gick inte så jätte bra.... :/ Blev inte nån vidare lång runda, snön är ju ca 60 cm djup :O, och Granisens ben mindre än 70.... Hon är jue 129,5 cm hög och hon är grymt kraftig, så hennes ben är jätte korta. Hennes kropp är som en storhästs förutom benen och halsen. Hon hade gärna fått vara högre. Red barbacka, och på vissa ställen var mina ben i snön. Längtar tills Bea är inriden, en lite större häst ska bli skönt :D Annars var den lilla krutgumman pigg som in i. Ville bara springa :O Älskar dig, gmn!!!!! <3<3<3


Efter detta kmr jag nt att blogga här mer, utan jag kmr att börja blogga på http://hovotass.blogg.se/ Där kmr ni att kunna läsa om min vardag med hunden o hästarna. Börjar om några dagar ;)



Kram Julia ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0