Hallå!

Hästarna är ju hemma ((som ni vet!)) och idag fick Thorana nya skor och så fick hon sina hovar verkade. Nu har hon fina små runda hovar igen ^^
Sen har jag klippt Beas man, så idag har båda blivit klippta! Thorana har blivit klippt om hovarna och Beas man ;)

Bara så ni vet så kmr jag inte blogga sön-mån-tis-ons. Kanhända att jag lägger till nått blogginlägg nu som kommer upp på någon dag ;) Jag och en kompis ska upp till Filippas stuga låångt härifrån och bada och ha det bra ;)


En snabb skiss av Thorana ;) Ögat är dock lite förstort, men det är ju bara gulligt ^^ Och sen har ju Thorana stora ögon ((fast ksk inte såååå stora))

Kram Julia :)


Kommentarer
Postat av: Ellen

Fint du målat :D

2011-06-17 @ 21:43:22
URL: http://ellengabriella.blogg.se/
Postat av: ebby

fint ritat

2011-06-21 @ 17:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0