Aa du.... En rubrik....!

Mår inte super bra.... När jag anstränger mig får jag jätteont i huvudet. Var med på gympan idag ändon. Gick ut med Zamba för en stund sen och jag fick skitont i huvudet oO Bara att hoppas på att man blir bättre snart!

Hoppade ltie på min "Agility" bana. Jag har hinder ((fick 2 st när jag fyllde år!)), en ring, zickzack pinnar, en tunnel och en sån där som hunden ska balansera på ;) Gick super bra! Zamba är ju en smidig liten hund<3 Nu börjar snart vår kurs igen! :D Nästa, elr nästnästa vecka tror jag... Inte säker ;) Efter det blir det agility kurs för mig och Zamba!!! Yay!


Bild från filmen igår ;)


Kram Julia :)

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

sv; vad roligt! Lycka till :)

2011-03-28 @ 17:50:19
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jätte trevlig blogg ni har! Och fina häst :)

2011-03-28 @ 17:58:49
Postat av: Malin

Vi har jätte mycket snö kvar. =(

2011-03-28 @ 18:02:15
URL: http://malinottenback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0