Dag 1 - Om mig och min häst

Jag heter då Olivia Wendel och är snart 13år gammal. Jag har stort intresse för hästar, fota och kompisar. Mitt ridintresse började tidigt och jag är nu inriktad på Natural Horsemansip. Jag och min familj som består av mamma, pappa och min 17åriga syster Ida bor i ett stort hus vid tre stall. Min ponny stor i stallet längst bort och det är 900m dit från mitt hus. Jag sysslar även med agility med min lilla pomeranian Elvis. Och är dagligen med mina kaniner.

Cinderella
Cindy som hon kallas är en 3 snart 4årig Sv.Ridponny på 139cmi mkh. Cindy har ett jätte fint steg och är löshoppad på a-tränare ed gott ömdöme. Cindy är en ponny med det lila extra och har en utstrålning utöver det vanliga. Cindy är efter Gullabos Heptan RNF 169 och han blev årgångsetta och gokänd 2004 och blev bruksprovsetta 2006. Han fick även 989 på sitt steg!! Cindy är under Fantaci och hon är en kolsvart arab/ Welsh. Ett liv uatn Cindy är helt otänktbart, hon är min andra hälft, min själsfrände! Älskar henneså himla mycket!



Kram Olivia :)


Kommentarer
Postat av: Carolina

SV: Haha, det går nog ;)

2011-03-30 @ 20:08:29
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0