Dag 2 - Min utrusting!

Jag rider i min svarta prestige golden star sadel, mot hopp. Trvis super bra i den och den är jätteskön!

Jag använder mina tretorn falsterbo och dom är dom bästa ridstövarna jag någonsin haft! Super sköna och behagliga!

Jag använder mest ett rött Jacson schabrak men även andra schabrak av märket Jacson!

Har även några märkes benskydd som jag använder ibland.

Har ett märkes träns dock kommer jag inte ihåg märket men tränset är super bra och väldigt mjukt och har varit det sen jag köpte det!

Har även en Jacson jacka men den använder jag bara på sommaren!


Detta var väl det mesta av min "vanliga" utrustning som jag använder till vardags. Mina tävlingsset kanske jag skriver om senare :)!


Kram Olivia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0