Överskrift sökes... Gnägg...???

Jag vet, dålig updatering, men... jag har en ursäkt x) Båda datorerna var upptagna, så jag kunde inte sitta vid dem ;)
Mamma red Thorana idag. Annars har jag inte hållit på med hästarna alls, förutom imorse och nu när jag tog in dem ;)

Thorana fortsätter att äta sin "gröt". Hon får:
1,5 skopa (en sådan vi har xD) KRAFT grund
1,5 mått (litet mått) mag och tarm pulver
½ mått b-vitamin
och vatten

Thoranans mage är inte så bra och hon har inga vidare tänder. Så jag blötlägger hennes mat på morgonen, sedan blir det en härlig gegga på kvällen som jag häller i hennes krubba. Just nu äter båda hästarna B-vitaminer för att de ska fälla bättre. Det funkar jätte bra!



Sötaste Granisen <3<3

Kram Julia :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0