Pluggat

Har pluggat nu nästan hela kvällen. Kollat lite på "sveriges värsta bilförare". Asså den övningen när dom skulle rädda medvetslösa personer jag skulle helldre brinna upp än att bli räddad av dom. Om man inte var medvetslös hade man blivit det som dom slänge omkring dockorna. Haha fick skrattanfall när han som alltid kör fort, glömt vad han heter skulle rädda dom. Han slängde dockorna hur som helst x)

Nu ska jag kolla lite på tv sen ska jag lägga mig, är riktigt trött :)! Nattinatti!


Kram Olivia :)

Kommentarer
Postat av: Annika - trebarnsmorsan med fyra ungar

Hej. Hoppas allt är bra!

Jag skulle bli jättelycklig om du ville lämna en kommentar här: http://nilssonpettersson.blogg.se/2011/february/jag-behover-tips-om-tvattmaskiner.html, du hjälper mig nämligen isf! Din kommentar behöver inte alls handla om just tvättmaskiner, det är antalet kommentarer som räknas :)

Sen får du, om du vill, jättegärna delta i min tävlingar. Jag har flera igång, och fler på ingång - en med en av våra större modekedjor kommer starta inom kort!

2011-03-25 @ 00:08:26
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0