Trött

Har varit ute med Kajsa och Emma hela kvällen. Vi spionerade på folk sen stack vi hem till mig och spelade kort. Det var verkligen jätte roligt :D!

Är jätte trött nu så ska snart gå och lägga mig. Imorgon ska jag rida en runda och putsa sadel och träns. Ska även fota henne så imorgon kommer stor bildbomb både när jag rider och hagbilder :)!


Var ju även på hingstvisningen hos Jan Brink!
Alla hingstar var otroligt snygga och hade jätte fint steg. Dom visa även en av världens finaste hingst. Hingsten kom från holland men är hos Jan Brink för att få vara "häst" lite. I holland hade den nämligen ett kanske tufft schema. Hingesten var så fin och hade så spänstigt steg att man stod och dräggla.

Dom visade även upp lite 1åringar och alla hade otroligt fint steg! Jan Brinks gård var även makalöst fint men det förstår man ju för det är sveriges finaste stall.


Kram Olivia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0