Underbart!

Dagen idag har varit underbar :D!

Skulle egentligen leda Cindy en runda idag men eftersom det hade snöat och var slaskigt och Cindy hade snöstylter ville jag inte. Iställer tricksträna jag henne lite. Tränade på "puss" och "kram" vilket gick otroligt bra!

Har även spelat kort med min syster Ida och hennes kille Stefan. Fast Stefan fuskade lite. Nu ska vi nog spela poker sen lite senare ikväll ska jag natta hästarna :)!

Imorgon blir det lite sämre uppdate då jag ska åka till Jan Brink och kolla på hingstvisning. Briar är utlånad till Holland så han kommer inte vara där men Jans gård är ju den finaste dressyrgården i sverige! Kommer blir jätte roligt!

Söt bild på min lilla snäcka :]!

Kram Olivia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0