Flyttar CIndy imorgon!

Har verkligen inte hunnit med bloggen alls denna veckan, har haft fullt upp med Cindy och med mina andra djur! Nu får jag banne mig ta tag i bloggen, det känns som jag aldrig är aktiv längre. Ni får peppa mig med att komentera snälla saker så kanske det blir extra roligt att blogga! :)

Imorgon ska vi flytta Cindy till Ange, Ange är en 20årig tjej som hjälper mig inom ridningen med Cindy. Ange red Cindy igår vilket gick asbra! Cindy gick på stundvis på tyglen i både skritt och trav. Även om hon har huvet nere hänger hon sig inte vilket är superbra!

Imorgon är det även skolavslutning, ska bli riktigt skönt med sommarlov men kommer sakna klassen, men vi träffas ju i höst igen.

Har mycket planer iför sommaren! Jag och Cindy ska träningstävla i skyrup och vi ska hitta på annat roligt! :D

Bild på min systers killes hund Atlas! :)

Kram Olivia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0