Olivia - Mycket!

Idag har jag hunnit med mycket men endå har jag sovit bort halva dagen!
*Rastat kaninerna
*Gått en skogsrunda med hunden
*Fixat i trädgården
*Vattnat i trädgårdslandet

Skulle rida idag men var både trött och hade verkligen inte någon lust så mockade bara. Cindy var hur gullig som helst idag så kelade mycket med henne.

Somnade sen vid fem tiden och har preis vaknat och ätit. Mamma försökte väcka mig en en halv timme tillslut stod och kittlade mig till jag blev glad och pigg. Så typsikt mamma, hon har allt ett konstigt sätt att väcka folk. Endå lite skönt att hon inte bara rycker upp en. Jag har världens bästa mamma, imose gav hon mig frukost på sängen :']!

Ska snart natta hästarna. Annars blir det väl en ganska lugn kväll, kommer dock vara pigg eftersom jag sovit :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0