Äntligen fredag!

Har precis varit ute och mockat hos kaninerna. Fy va kallt det är ute nu. Kan kommer inte kunna gå ut och gå med dom på hela vintern då dörren till uterummet har frusigt fast. Så dom får vara lösa i uterummet istället. Ska snart gå med hunden men jag orkar inte gå endå upp till stallet så mamma får skjutsa mig när hon kommer hem. Denna helgen kommer jag ha fullt upp med att julpynta och på söndag ska jag och mamma åka till Väla och handla lite julmat och kanske någon pressent men det mesta är redan fixat med pressenter och sånt. Det snöar som satan där ute nu. Vi har jätte mycket snö har i perstorp nu. Snart är det äntligen lov!. Bara en ända skoldag till sen har vi bara mys på tisdag sen är det lov. Gud va skönt det ska bli med lov!. Börjar tröttna på skolan riktigt ordentligt nu.

Mina underbara kaniner :')

Stampe
2006
Belgisk hare/ Bonakanin

Fläcken
2009
Renrasig Rex - kanin

Kram Olivia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0