Jul!

Idag ska jag till Familia med pappa och byta ett par skor som var jätte dåliga, sulan gick av. Jag ska även ha lite häst-dag och vara med hästarna mycket, ska tömköra Bea och lite smått börja med western-sättet som jag skrev om i förra inlägget. Tror att jag faktiskt ska börja med båda hästarna, eftersom att jag rider inte på Thorana just nu eftersom att det är så mycket snö :/ jag har inget ridhus, ju ;P

Snart är det jul! Jag längtar så :D Snart är det jullov! Längtar! ((Kommer Vill Ha snart, med lite jag vill ha i julklapp (: ))

Tog ner hö imorse och tog sönder en hink XP. Det var en hink som vi har under vattenkranen och den var full med is. Jag fick inte bort isen så jag stod och slog på den när jag ställt den uppochner :D Den gick isönder ;P

LLängtar till julen!!! Hoppas jag hittar nått till hästarna när jag ändon ska till City Gross!!


Bea på utställning när hon var 1 år. Kolla på skillnaden till nu!

På bilden under är hon 2 år, i sommars på utställning <3<3!
Och bilden under är "nu". Hon står kanske lite snett, men kolla
vad hon har ändrats! :O <3<3


Kram Julia :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0