Julpyntat stall (från igår)

Ja, jag vet - det var längesedan jag bloggade. Men allvarligt talat har jag inte hunnit :/ men nu kommer här att komma uppdateringar så det ryker om det!!!

Jaja, jag börjar väll med igår ;) Issa var hemma hos mig och hon red och vi städade HELA stallet :D Hon red först. Vi ryktade pållarna, hon ryktade Thorana och jag ryktade Bea. Bea verkade lite krasslig, hon hostade och frustade. När vi varit ute med Thorana (Bea hade ju såklart stått i boxen ;) ) så var det jord i Beas krubba. Hon kanske har fått i sig jord och sedan hostat upp det? Jag vet faktiskt inte, men hon är bättre nu ivarjefall ;)

Efter det så städade vi. Det blev jätte fint och rent. Vi städade och tvättade saltstenarna och saltstenshållarna också ;) Efter det så julpyntade vi, det blev också jätte fin :):) Bilder kommer :):) Bara det att imorse hade hästarna (som väntat) rivit ner nästan allting, hehe..... Fast Thorana hade rivit ner mer än Bea, jag trodde att det skulle vara tvärtom XD


Igår - nystädat :)


Imorse XD Där ser man Granisen sticka ut sitt lilla huvud <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0