Mkt prov & läxor

Har jätte mkt prov och läxor till imorgon. Ska snart sätta mig och träna men jag måste verkligen börja blogga mer. Har skuldkänslor för jag aldrig bloggar. Men jag har haft otroligt många läxor denna veckan.

När jag kom hem tog jag en kopp kaffe och ringde till mamma och pratade lite med henne. Sen ringde hon till rektorn och till någon lärare och prtade det med dom för det har hänt en sak i skolan idag. Fegar jävlen säger jag bara till den personen. Men jag nämner inga namn för det är dumt. Som tur har jag världens bästa bästis som alltid finns och ställer upp för mig. Tack så sjukt mkt Emma! <3 Du är guld värd.

Ska snart sticka till stallet när mamma kommer hem. Jag orkar inte gå till stallet idag så hon får köra mig dit. Äntligen är torsdagen slut! Jag hatar torsdagar för vi har bara tråkiga ämnen i skolan och sen går vi desutom länge. Som tur är det fredag imorgon :D

Fler inlägg ikväll om jag hinner :)

Jätte gammal bild! Bild på när jag var och provred Cindy! :)

Kram Olivia :)

Kommentarer
Postat av: Emma Ehnberg

Jag ska alltiid ställa upp för dig jag älskar dig bästa vän<3333 kram din bästiz emma<33

2010-12-10 @ 14:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0