Släppt in hästar :D

Isag så släppte jag och mamma in mammas kompis hästar, hon som hade vår gamla foder häst och Teddy (skriver mer om de någon annan dag ;) ). Hon har just nu 5 hästar, men vår gamla foderhäst ska snart flytta.

Jag älskar verkligen hennes ena föl (hon har två), som är en shettis som heter Nikki. Det är ett sto som föddes brunt, håller på att skifta till nästan svart, fast jag tror att hon kommer att bli vit, eftersom att hon har lite vita hår i pannan ;)
hon har en jätte gullig vit fläck på mulen <3<3 Asså, jag hade verkligen velat ha en shettis som man kan trickträna och som jag kan uppfostra själv. Synd att mamma inte tycker om idéen lika mycket :/


Försök att INTE tycka hon är söt <3<3 Nikki där uppe :D


Mister X <3<3 Saknar honom :'( <3<3

Kram Julia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0