Tönt.......

Ska snart sticka till stallet och mocka. Ska kanske rykta med. Sen vid tre tiden ska kommer det hopptävling på tv. Mer bloggande ikväll :)

Har inte bloggat mycket denna veckan eftersom jag inte har mått så bra :/ En tjej har försökt trycka ner mig och Cindy hela tiden :/ Snacka om att hon är avundsjuk.....

Skrev en liten text som är 100% sant!

Jag skiter i vad du tycker, tänker eller skriver till mig men jag älskar min häst och det är huvudsaken. Jag och Cindy har det jätte mysigt tillsammans och det kan inte du ändra på. Så du kn hålla på hur mycket du vill men jag bryr mig inte för jag vet att det du skriver inte är sant. Du känner inte Cindy och vet därför inte hur underbar hon är. Alla som känner Cindy och mig säger aldrig något dumt för dom vet hur mysigt och bra vi har det tillsammans. Men det vet inte du. En äkta vän är glad för min skull att jag fick en egen häst men du började sprida falska rykten och säga dumma saker till både mig och Cindy. Det är ett bevis på att du inte är en äkta vän!


Kram Olivia :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0