Svar på frågor!

Hade tänkt svara på vanliga frågor som jag ofta får :)


Står Cindy på en ridskola?
Sv: Nej, hon står i ett privatstall :)


Hur länge har du haft Cindy?
Sv: Sen den 31 april 2010 :)


Har du fler djur än häst?
Sv: Jag har har fem djur. Två kaniner, en hund, en häst och fiskar :)

Hade du en annan egen häsy före Cindy?

Sv: Nej, Cindy är min första egen men jag har haft två sköthästar i privatstall :)


Hur gammal var du när du började rida?
Sv: Jag började på en ridskola när jag var 2år men jag red ju inte så seriös. Jag började rida mer seriös när jag fyllde 6år :)


Är du bara 12år och rider en 3åring?
Sv: Ja, men jag får ju såklart hjälp av min mamma. Men jag gör det mesta själv så som lastar, rider. mockar och ryktar men mamma är nästan alltid med när jag handerar Cindy. Men mamma hjälper ju såklart till :)


Det är jätte roligt med frågor så bara fråga på :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0