Fullt upp!

Sorry för dålig uppdate nu på senaste tiden men har inte hunnit. Ska bättra mig nu och det är ju lov snart så då kommer jag bomba er med uppdate!

Lite snabb uppdate om veckans träning med Cindy!

måndag: Dressyr träning i paddocken. Cindy var koncenterad på mig hela tiden och det har aldrig gått så bra som det gick idag! Hon hade huvet sänkt hela tiden och tuggade på bettet och var allmänt avslappnad under hela ridpasset.

tisdag: Idag hände något som jag ångrar till tusen. När jag tränade NH med Cindy ute kom vi verkligen inte överrens. Så dum som jag är blev jag sur på Cindy vilket man inte ska bli på hästar. Cindy trivdes inte vid miljön då jag var sur, det ösregnade så Cindy ville bort. Hon började små stegra lite oh jag fick en smäll på armen. Jag insåg hur dum i huvet jag var som var sur så jag började lugna henne men jag hade själv panik. Cindy kände av att jag var orolig och då började Cindy stegra högt. Jag ropade på mamma så mamma fick lugna henne då jag själv var väldigt stressad. När hon stod i boxen gick jag in till henne och pratade med henne och mina tårar bara rann. Jag visste ju att hela detta var mitt fel så jag var väldigt besviken på mig själv. Men efter att ha pratad och kelat med Cindy var jag på bättre humör!

onsdag:
Lasträningen gick super bra idag! Ryktade henne länge och kelade med henne!


Ska snart natta hästarna och kelade lite med Cindy! Ha det as ballt så länge och så hörs vi imorgon!

Lite bilder från måndags!
Vill nu se fler, komentera då!



Kram Olivia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0