Happyface!

Både NH träningen och lastträningen gick oehört bra!

Cindy var super duktig som vanligt vid lastträningen och hon går in hel själv och är inte alls osäker längre. Känns skönt att hon är van vid transporten nu när vi ska iväg på NH kursen hos Sven på söndag. Snacka om att jag är taggad!

NH träningen var helt underbar! Jag behövde bara ta fram handen och peka på bogen och då backade hon och samma när jag flyttade fram och bakdelen. Sen tiggade hon och slickade sig om munnen och då säger hon typ "Jag är gräs ätare och är inget hot mot dig, jag lyssnar på dig och du är ledaren"!

Sen ryktade jag henne länge och hon stod typ och sov medan jag ryktade henne. Hovslagaren var ju här idag så Cindy hade snygga hovar och nya skor :)!

Ha det as ballt och så hörs vi lite senare om annars imorgon ;)!


Kram Olivia :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Fin blogg :)

2011-04-14 @ 22:28:18
URL: http://dressyrtont.blogg.se/
Postat av: Michelle

kul att det gick bra:D <3<3

kram

2011-04-15 @ 15:59:45
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0