Med 6 st användbara fingrar och en och en halv arm skriver jag nu om mer tårta

Ni kanske undrar över rubriken.... Men det är precis som det låter.... Jag trillade av Bea idag igen! Jag närmar mig sakta men säkert 100 ggr.....! Om jag inte räknar fel har jag trillat av (*ränkar på fingrarna*) 11, 13 ggr... Haha, nej, inte ens inärheten av 100!
Mamma hade ridit i paddocken och sen skulle vi gå en liten runda i skogen. Jag hoppade upp och precis när vi skulle gå upp för backen ovanför vårt hus så blev Bea jätte rädd ((jag vet att hon blev rädd, hon drog bakbenen in under sig och kollade bakåt och såg rädd ut + att om hon busar gör hon alltid något först)) Jag höll mig kvar först, men mamma hade ju longerlinan på och hon var inte med, så hon råkade rycka Bea i munnen och då gick Bea snabbt bakåt och jag trillade framlänges. Tur att det var mjukt underlag, men jag slog i min höger arm rätt rejält och mitt ring- och lång-finger så de var svullna innan, nu är det bättre, men det gör fortfarnade ont... Först trodde jag nästan att jag brutit armen, kunde inte röra den så mkt, men kan röra den hur jag vill nu, känns vara lite svag!
Fattar inte bara vrf jag mnåste skada mina fingrar...! Det gör inte lika mkt ont i mina tummar, men är fortfarande lite svarg i båda! Aja, annars mår jag bra!

Blir tårta ikväll ;)

Kram Julia :)


Kommentarer
Postat av: Axelsonja

Perfect work!

2011-05-27 @ 17:38:34
URL: http://axelsonja.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0