Tillbaka!

Idag skulle jag egentligen rida, lastträna och träna NH med eftersom det ösregna blev det bara lastträning. Lastträningen gick jätte bra! Hon gick in helt själv och var koncenterad på mig hela tiden.

När jag tränat klart ryktade jag henne länge och hon hade jätte glansig och len päls, man och svans eftersom jag schamponeade och tog pälsglans igår. Jag ryktade öven henne jätte länge igår så hon fäller inte lika mycet längre.
Som ni kanske märk är jag tillbaka igen då jag känner mig fruktanskvärt dum när jag inte bloggar då vi får mer och mer besökare.

I övrigt ska jag inte göra mer idag. Har städat hos fiskarna och rastat kaninerna och mockat åt dom. Ikväll ska jag, min syster Ida och Idas kille spela kort. Nu ska jag ta en kopp kaffe och bädda ner mig framför tv:en!

Igår var det verkligen riktigt sommarväder. Det var nästan helt molnfritt, över +20 och vindfritt. Jag var ute och busade med Elvis medan pappa grillade och mamma fixade på uteplatsen. Det var riktigt mysigt och jag fick verkligen vårkänsla :')!

Bilder från igår :)!








Kram Olivia :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Naw så söt vovve :D

2011-04-03 @ 17:11:50
Postat av: Malin

Naw så söt vovve :D

2011-04-03 @ 17:12:00
Postat av: Malin

Ojj sorry för komentarena men datan hackade!

2011-04-03 @ 17:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0