Tyvärr

Ska sticka till stallet två gånger om dagen nu varje dag. Cindy går ju själv nu och hon måste få känna att hon har en kompis. Hon vill ha så mycket närkontakt nu när hon går själv. Som idag, jag stod och fixade med repgrimman och Cindy gick fram till mig och lutade sig mot mig. Och jag gör verkligen allt för Cindy så då är det självklart att jag ska se till att hon är lycklig.

Vi pratade även med Ingela idag och hon kunde inte ta över en häst förens dom hade avmaskat. Vi får besked någon gång nästa vecka.

Tyvärr är det så att jag och mamma troligtvis kommer börja leta ny stallplats till Cindy. Jag stormtrivs i stallet och det gör Cindy också men Cindy behöver en kompis i hagen.


Kram Olivia :)

Kommentarer
Postat av: charlotte steinwig

Vilken fin bild! Framtida proffsfotograf;)! Kram

2011-04-26 @ 12:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0