varmt!

Ska rida en runda ikväll. Det är alldeles för varmt att rida på dagen då det är +24 och vindstill. Cindy har även vinterpäls kvar så det är tufft för henne även om jag ryktar henne länge varje dag. Dock känns det som det bara blir mer och mer vinterpäls.

Idag ska jag även mocka hagen, träna NH och ta in och rykta Cindy jätte länge så man blir av med den fula och jobbiga vinterpälsen. Ska kanske upp och skölja av henne nu på eftermiddan så hon inte är lika varm.

I övrigt har jag inte gjort så mycket idag. Har solat sen 10 imorse så känner mig lat. Ska sola nog sola hela eftermiddan också och som sagt kanske upp och skölja av Cindy :)!


Kram Olivia :)

Kommentarer
Postat av: charlotte steinwig

Åh vilken underbar blogg;)! Jag kommer snart och hälsar på er. Saknar lilla Cindy så!!! Kram på er i massor!

2011-04-26 @ 12:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0