Vila i frid...

Imorgon halv nio på morgonen somnar Cow Boy in.

Jag sprang ut i hagen och fram till Cow Boy. Jag hade inte ork att stå så jag lutade mig mot honom. Mina tårar rann och jag fick inte fram ett enda ord. Men Cow Boy förstod att något var fel. Han la sin mule mot min kind och jag kände varenda andetag han tog. Jag stod med honom länge. Mina sista ord till honom blev "Jag älskar dig". Jag gick ifrån honom en då följde han efter mig. Jag började springa, ja ville nte se honom mer. Min sista blick var när han och Cindy stod och kliade varandra.


Vet inte hur jag ska göra med Cindy. Hon kan ju inte gå själv och vi kan inte släpopa ihop henne med stona för dom har gått tillsammans i 16år så dom tillåter inte att Cindy kommer med i focken. Det kanske ska komma en ny häst till stallet men just nu känns allt så ovisst. Jag vet ingenting längre.


Kram Olivia :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0