Ingen hjälm = Idiotiskt

Idag vill jag dela med mig om min åsikt om ingen hjälm:

Jag vet vissa som rider utan hjälm. Jag tkr det är helt och hållet idiotiskt. Det konstiga är att vissa verkar tycka det är typ överklass. Lixom, vi trillar aldrig av, så vi behöver ingen hjälm.
Jag vet inte om dem tkr det, men det verkar så ibland. Jag pratar om alla som rider utan hjälm. Det är inte det minsta coolt. Jag menar, om jag inte hade haft någon hjälm när jag flög in i väggen med huvudet före, skulle jag varit särskilt pigg idag? Skulle inte tro det.
Att rida utan hjälm, det skulle aldrig komma i mina tankar.


Hjälm på - min melodi. För övrigt, bild från idag ;)

Kram Julia :)

Kommentarer
Postat av: Jespermichelle

Perfect work!

2012-07-03 @ 09:38:05
URL: http://jespermichelle.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0