Min dag :)

Som jag skrev igår var jag inte i skolan idag, för att jag skulle ta av mitt gips.

Det gjorde jag också. Så nu har jag inte gips längre :D Fast jag kan inte röra min tumme så bra :p
När jag tagit av gipset och så åkte vi till City Gross och köpte ny hjälm. Innan hade jag en Jacson hjälm, men det var en utgående modell och dessutom så skulle de inte ha kvar deras hjälmar längre, det blev en Horse Life- hjälm istället som går att spänna in. Ska invigas senare idag, ska rida lite på Bea när mamma leder ;)

Bra dag, helt enkelt ;)


Lite bilder på hjälen - och jag i hjälmen ;)

Kram Julia :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jätte snygg hjälm! :)

2011-02-03 @ 16:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0