Överdrivet. Och så en klantig sak av mig.

Nu, när man känner för att blogga är det bra att ha saker att blogga om. Och det har jag faktiskt! Glömde lägga in detta när jag tänkte göra det, men aja, bättre sent änn aldrig, heter det jue!

Ivarjefall:

När jag var på City Gross hittade jag dessa ridspöna:



Glittriga saker med glada färger. Jag vet inte.... Är det överdrivet elr snyggt?
Jag menar, viiiisst det kan väl vara kul med lite färger, men glitter...? Jag gissar på att det ändon bara går av.
Jag tycker det är kul med färger men med glittret och de skuma figurerna blir det lite för mkt för mig.
Inte snyggt kom jag fram till.



Sen just nu så ska vi "snart" åka dit vi ska på kalas. Så jag har duschat och gjort "mig iordning". Sen såg jag att hästarna stod och mös på en kulle. Jag menar, jag var tvungen att ta ett kort! Dem var så sjukt söta!
Så jag gick dit med min mobil ((det enda jag hade till hands)) och så klart halkade jag! I denna mysiga leriga gegga <3 Myyyysigt! Och då märkte ju hästarna mig och höjde huvudena och kom springande efter en stund. Suck. Blev bara lite halvdanna blå bilder och en liten fläck på byxorna. Som tur var lyckades jag på nått vis inte lyckas bli kladdig förutom på byxorna, en liten fläck.... Aja, tur i oturen lyckas jag alltid ha ivarjefall!


De suddiga blå bilderna på hästarna XD

Kram Julia :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0